Tres infants de Montcada i Reixac amb diferent nivell de discapacitat sensorial reben atenció d’un monitor per poder integrar-se en activitats extraescolars i esplais. Aquest projecte l’ha impulsat l’entitat Adimir i pretén que els nens i nenes amb necessitats educatives especials s’integrin en el teixit social del municipi. L’objectiu inicial fos que els encarregats de dirigir les activitats dels infants fossin alumnes universitaris d’educació especial o bé, de cicles formatius, però finalment els voluntaris provenen d’un altre sector.
Una professora d’un centre del municipi dóna suport, de manera totalment voluntària, a un infant de Montcada que estudia en una escola d’educació especial a fer activitats extraescolars al col·legi Reixac. Dos voluntaris de Creu Roja col·laboren amb altres dos nens, que assisteixen des de fa algunes setmanes a l’Esplai SESA. El projecte d’integració pretén que els infants amb discapacitat puguin participar en les activitats que fa qualsevol altre nen, com fer esport, tallers extraescolars o assistir a un Esplai. “El projecte convida els infants a conviure amb nens amb necessitats educatives especials i enriquir-se de les seves experiències”, ha dit Carolina Ibáñez, d’Adimir. D’altra banda, l’entitat continua aquest curs amb el projecte d’aula USE, d’educació especial, que dóna suport a dos infants al col·legi Reixac. Per a aquest any, l’entitat vol estendre aquest servei a d’altres centres escolars de Montcada.
Una professora d’un centre del municipi dóna suport, de manera totalment voluntària, a un infant de Montcada que estudia en una escola d’educació especial a fer activitats extraescolars al col·legi Reixac. Dos voluntaris de Creu Roja col·laboren amb altres dos nens, que assisteixen des de fa algunes setmanes a l’Esplai SESA. El projecte d’integració pretén que els infants amb discapacitat puguin participar en les activitats que fa qualsevol altre nen, com fer esport, tallers extraescolars o assistir a un Esplai. “El projecte convida els infants a conviure amb nens amb necessitats educatives especials i enriquir-se de les seves experiències”, ha dit Carolina Ibáñez, d’Adimir. D’altra banda, l’entitat continua aquest curs amb el projecte d’aula USE, d’educació especial, que dóna suport a dos infants al col·legi Reixac. Per a aquest any, l’entitat vol estendre aquest servei a d’altres centres escolars de Montcada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada