Aquest dimarts s’ha presentat oficialment la Federació d’Associacions de Fibromiàlgia i Síndrome de fatiga crònica de Catalunya. Aquesta entitat sense ànim de lucre aglutina 14 associacions que treballen amb els malalts i les seves famílies. L’objectiu principal de la federació és unir esforços entre les associacions per tal de crear programes d’actuació comuns i col·laborar en la investigació sobre aquestes malalties. A més, la intenció de l’entitat és establir relacions amb altres federacions de la resta de l’estat per crear una confederació.
dimecres, 17 de gener del 2007
Neix la Federació d'Associacions de Fibromiàlgia i Síndrome de fatiga crònica
Espai Vital
Espai vital
los
16:27
Etiquetas: federació d'associacions de fibromiàlgia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada