Els estudiants de 4rt i 5è de primària de les escoles de la província de Barcelona estan aprenent a menjar sa i equilibrat. Aquesta assignatura, però, no s'imparteix només a l'aula, sinó també al mercat. Ajuntaments, mercats de la Diputació de Barcelona i centres escolars han posat en marxa la campanya El mercat em cuida. Un projecte pedagògic que vol prevenir els mals hàbits alimentaris que acaben desembocant en obesitat infantil, i a la llarga en colesterol i problemes cardiovasculars. + INFO
dijous, 18 de gener del 2007
El mercat és l’aula dels estudiants que volen menjar sa
Espai Vital
Espai vital
los
16:38
Etiquetas: aprendre a menjar bé
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada