dilluns, 29 de gener del 2007

La mare de 67 anys va mentir per rebre el tractament de fecundació

La dona que va donar a llum bessons a Barcelona amb 67 anys el passat mes de desembre ha reconegut que va mentir sobre la seva edat per rebre un tractament de fecundació in vitro en una clínica dels Estats Units. Carmela Bousada, que es va convertir en la dona més vella a ser mare, ho ha explicat en una entrevista al diari sensacionalista News of the World.
La pensionista Carmela Bousada, nascuda a Cadis, va complir el seu somni de ser mare el passat 29 de desembre quan va tenir, a l'hospital de Sant Pau de Barcelona, dos bessons set dies abans de complir 67 anys. "Sovint, les circumstàncies et posen en una situació difícil. Potser les coses no haurien d'haver-se fet d'una determinada manera, però aquesta era l'única manera d'aconseguir el que jo sempre he somiat i ho vaig fer."D'aquesta manera, Bousada justifica el fet que va no va revelar la seva veritable edat a la clínica Pacific Fertility Center de Los Angeles, que estableix en 55 anys el límit per a un tractament de fecundació in vitro, edat que va simular tenir. "Ningú em va preguntar per la meva edat o el meu passaport", ha dit. El doctor de la clínica ha confirmat que van tractar Bousada, però assegura que la política del centre obliga a comprovar el passaport dels clients. Bousada va vendre la seva casa per uns 45.000 euros per poder pagar el tractament. La mare espera ara trobar un marit més jove perquè els bessons tinguin un pare: "Sí, per descomptat que sóc vella, però si visc tant com la meva mare, imaginin: podria tenir fins i tot néts."