L’any 1999, l’Ajuntament de Barcelona va aprovar una normativa per regular el paisatge de la ciutat que, entre d’altres coses, prohibeix l’ús de rètols excessivament grans o amb efectes lluminosos. Sis anys després de l’aprovació d’aquest reglament, la majoria de farmàcies encara no compleixen la norma i el consistori ha decidit prendre mesures. De moment, ha signat un protocol amb l’associació d’empresaris farmacèutics i el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, que s’han compromès a canviar les creus que senyalitzen aquests establiments. + INFO
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada