
El sistema de punts amb què es valorarà el grau de dependència de les persones i que servirà per accedir als ajuts que contempla la Llei de Dependència deixarà fora el 95% dels malalts mentals greus. Així ho denuncia la Federació Catalana d’Associacions de Familiars de Malalts Mentals, que ha demanat que es revisi el sistema. +INFO
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada